---INTRODUCTION---

Hello!

Sydney/fasion/market/street/weekend/cloth/
trip/blogger/designer/photo shooting/coordinate/films/





presented by MAJICO & MEGUMI.



16.3.12

Girls Love Shopping!!!


It's been a month since i left Australia.
I've got some new items before i left.


I loved Crown St.
CREAM is one of my favorite shop over there.
so many good and unique vintage items. people are totaly different from the center of the city.

シドニーへ行かれるお洒落で古着が好きな方。
是非、Crown Street へ。
シティーから歩いても遠くないし、お洒落なカフェや人達で溢れています。


supre helped me to help a lot to survive in Sydney!
great cost performance ;p

Nu+Nan is the most favorite shop in Galeries :)
I can't count haw many times  i've been there while I lived in Sydney..

スプレは激安!! 色・サイズ・共に豊富で、貧乏だった私を助けてくれてました(笑)
this nit at Zara sydney got sold out for just a few days.
it's good the items are different from shops in japan.

実はこのニット購入が私のZARAデビューだったのは内緒 ;)





これが一番のお気に入り、スビのロングスカート。
おちびの私はハイヒール履かないと擦ります...笑

i really wish if i was rich!!!
i would've bought all pants n skirts in there lol




i will defenately keep looking at Ksubi and hope australian brand comes to japan much more!! 





2000年、元々ジーンズのブランドだったんですね、
2年で海外進出、今では世界中で有名みたいです・・・
さあ!この続きは公式サイトに飛んで自分で調べましょうね☆

Posted by Picasa

No comments:

Post a Comment